مطالعه‌ی رویکرد بوم شناختی به یادگیری رسمی دوره ابتدایی: یک مرور نظام‌مند

حسین زنگنه؛ معصومه امیدی پشتیری؛ مریم پورجمشیدی

دوره 5، شماره 15 ، فروردین 1401، ، صفحه 77-106

https://doi.org/10.22054/jti.2023.71562.1357

چکیده
  پژوهش حاضر، با هدف ارزیابی وضعیت فعلی پژوهش‌ها در ارتباط با استفاده از رویکرد بوم‌شناسی در دوره ابتدایی برای یادگیری‌های رسمی انجام شد. روش پژوهش از نوع مرور نظامند به منظور تجزیه و تحلیل (1)رویکردهای روش‌شناختی و (2) رویکرد‌های بوم‌شناختی اتخاذ شده در پژوهش‌ها انجام شده بود. جستجو در مقالات انتشار یافته از سال 2013 تا 2022 در پایگاه ...  بیشتر